Een openluchtconcert met pianist Jaap Eilander op een Fazioli concertvleugel in de tuinen bij de vijver van Landgoed Vollenhoven in De Bilt.
Vooraf is er een kleine rondleiding door de tuinen en moestuin van Landgoed Vollenhoven.

Een heerlijke avond met een toegankelijk programma en afwisselende muziek.
Vooraf is er voor iedereen een drankje van het huis.

Over Jaap Eilander

Jaap Eilander, winnaar van het Petrof Piano Concours, studeerde in 2009 af op hoofdvak piano aan het ArtEZ-Conservatorium van Enschede. Hiervoor volgde hij pianolessen bij o.a. Herman Riphagen en later bij Geoffrey Madge aan het Koninklijk Conservatorium in Den Haag. Ook volgt hij regelmatig lessen en masterclasses bij bijvoorbeeld Mikhail Markov, Marietta Petkova, Kateriina Liimatainen, Ralph van Raat en Fred Oldenburg

Praktische informatie

• 14:30 uur aanvang programma voor donateurs en vrienden van Vollenhoven, verwachte eindtijd 17:00 uur
  • 19:30 uur aanvang programma openbaar avondconcert, verwachte eindtijd: 22:00 uur
  • Bij kouder weer, neem een dekentje mee of kleed je warm aan
  • Bij slecht weer kan het zijn dat we besluiten om te annuleren.

Locatie:
Het adres voor auto's en fietsen om te parkeren is: Utrechtseweg 65, De Bilt.
Voor navigatiesystemen maak gebruik van 'Oranjerie Landgoed Vollenhoven'.

Locatie-info: www.landgoedvollenhoven.nl

Coronamaatregelen

We vragen jou om de coronamaatregelen te respecteren

• 1,5 meter afstand met mensen buiten je eigen huishouden
  • Bij klachten blijf je thuis, schenk of verkoop je tickets aan mensen die geen klachten hebben.
  • Was regelmatig je handen

Annuleren

Soms kan het zijn dat je helaas toch verhinderd bent. Helaas kunnen wij geboekte kaarten niet innemen met teruggave van geld.

Mocht het concert vanwege coronamaatregelen of slecht weer niet door kunnen gaan zullen wij zoeken naar een nieuwe datum.

Uiteraard willen we allemaal dat het wel door gaat en daar gaan we dan ook van uit. De weerberichten en het coronanieuws zijn beide positief.

Tickets

Er zijn meerdere ticketsoorten. Ben je goed ter been en vitaal, neem dan een kleedje mee en maak een gezellig plekje op het gazon. Zelf een klapstoel o.i.d. meenemen kan ook.
Voor mensen die minder goed ter been zijn of minder vitaal zijn er stoelen tegen een kleine meerprijs beschikbaar.

Voor de vrienden van Stichting Landgoed Vollenhoven is er een kortingscode beschikbaar voor het unieke middagconcert.
Netto opbrengsten van dit concert worden geschonken aan Landgoed Vollenhoven ten behoeve van de restauratie van de historische moestuinmuur.